See Bloggers 2018 - oczami blogerki

See Bloggers 2018 – świat internetu przenosi się do serca polski!
Cześć! Możliwe, że widzieliście moją relację na Instagramie, a jeśli nie to muszę się pochwalić! Poprzedni weekend spędziłam na festiwalu See Bloggers, który w tym roku odbył się w Łodzi! Był to mój pierwszy festiwal twórców internetowych i ogólnie pierwszy taki event w jakim miałam okazję uczestniczyć. Koleżanka spytała mnie ostatnio, kiedy się rejestrowałam i skąd się dowiedziałam o takim wydarzeniu … i w tym momencie mnie zamurowało. Aż wstyd się przyznać, lecz kompletnie nie pamiętam skąd i kiedy dowiedziałam się o See Bloggers.  Jak pewnie wiecie, albo nie (no tak, to dopiero mój pierwszy wpis, nie licząc powitalnego) … w świecie blogerskim stawiam swoje pierwsze kroki, dlatego informacja że udało mi się dostać na to wydarzenie sprawiła lekkie zamieszanie w mojej głowie. Z jednej strony radość, ktoś mnie docenił, dostrzegł mój instagramowy profil a z drugiej strony lekkie przestraszenie, jak ja się tam odnajdę! Kiedy już do mnie w pełni dotarło, że mam możliwość pojawić się na tak dużym wydarzeniu internetowego świata  – nie mogłam się doczekać.[...] 
Po więcej zapraszam Was do tego wpisu - See Bloggers 2018 - opinie, odczucia i wrażenia
See Bloggers 2018 - Sarkove blog lifestylowy
https://sarkove.pl/see-bloggers-2018/

Komentarze

  1. Żałuję, że przegapiłam zapisy. Moża za rok nie zapomnę heheh

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz