Kosmetyki do pielęgnacji włosów - Sarkove



Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów


Cześć Wam! Po wielu pytaniach o moje kosmetyki do pielęgnacji włosów, postanowiłam że tym wpisem rozpocznę nową serię na blogu, z moimi ulubieńcami. Postarałam się, zebrać w tym miejscu kosmetyki, które nie są hitami tygodnia, miesiąca czy nawet roku, ale stosuje je od kilku lat i nawet w momencie, w którym mam ochotę spróbować czegoś nowego, czegoś co mogłoby być lepsze, zawsze wracam do korzeni. A więc zaczynajmy!

Moje włosy – stan i kondycja

Zanim przejdziemy do najważniejszej części wpisu, muszę powiedzieć parę słów wstępu. Jak mogliście zaobserwować na niektórych wpisach na moim instagramie @sarkove mam dość długie włosy, ale ich główną cechą jest grubość, która w połączeniu z ilością sprawia, że po umyciu są bardzo puszyste! Zaraz po wyjściu z prysznica, wyglądam jak Hermiona Granger w pierwszej części przygód o Harrym Potterze. Czy moje włosy są wymagające? I tak i nie, w codziennej pielęgnacji nie sprawiają mi większych kłopotów, jednak bardzo wiele produktów bardzo mi je obciąża. Bez różnicy jest nawet fakt, że na opakowaniu możemy znaleźć informację, że produkt nie obciąża włosów.

Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów

Kosmetyki, które tutaj zaprezentuje nie są czymś nowym, żadnym łał, sprowadzanym z najdalszych zakątków świata. Znajdują się tutaj moi ulubieńcy, testowani od lat, którzy zawsze się u mnie sprawdzają. Nie są to kosmetyki w pełni naturalne, pozbawione wielu szkodliwych substancji, jednak nawet takie szampony czy odżywki stosowałam, bez skutku.
Sarkove - Blog lifestylowy - Kosmetyki do pielęgnacji włosów
www.sarkove.pl/2018/07/kosmetyki-do-pielegnacji-wlosow/

Komentarze